INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 26 november 2012

CHRISTINA GYLLNER MÄSTERBAGARE

Christina Gyllner årets MÄSTERBAGARE , känner jag sedan barnsben. Vi har inte setts på många, många år så döm om min förvåning när hon dök upp i tävlingen HELA SVERIGE BAKAR.
Jag höll tummarna allt vad jag orkade. Efter några avsnitt märkte jag att hon klarade sig galant utan mig. Hon var outstanding!!!!

MED enorm glädje såg jag Christina vinna hela tävlingen. En kokbok var det fina pris hon fick och den kommer ut i dagarna med namnet SOCKERCHOCK .

Följ henne också på http://bakedwithstyle.com/ där hon gästbloggar några veckor.

En härligt underbar tjej full av liv som jag minns henne. SÅ ROLIGT ATT DET HÄNDER NÅGOT HÄRLIGT OCH POSITIVT!

GRATTIS än en gång och detta är nog bara början på ett helt nytt liv!!


Sassa

Inga kommentarer: