INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 19 november 2012

JUl igen!

En något annorlunda Jul blir det för oss i år!! Det var två år sedan jag hade julmarknader i mitt hem i Linköping. Det såg ut så här!! Allt har sin tid! Det var enormt kul, men också väldigt jobbigt.
I år kommer vårt hus på landet inte hinna  bli klart förrän en bit in på nästa år.............så inte ens  adventsfika blir det i år. Åtminstone inte i egen regi.

 Jag älskar när huset fylls av pepparkaksdoft och fladdrande ljussken. Som ni förstår , längtar jag efter att  göra det mysigt inför julen i mitt eget hem. MEN, men jag får vänta tills nästa år!!





 Lena Lönnbring bakade och skapade blommor till julen på sitt eget charmiga sätt. SÅ ....uppskattat av alla. Anströmningen av folk var stor och det var tur att vi var två ,som kunde förbereda och planera.
 foto:Viktor Lönnbring.
Bilderna är från min  Julmarknad i Linköping 2010 . Flera av er har säkert sett dessa bilder tidigare, men jag var bara tvungen att påminna mig om att jag faktiskt firat jul och det med besked i mitt eget hus!!


Sassa

Inga kommentarer: